Fashionjoint

musik

Sitter i skolan, har snart sista lektionen. Medans så bjuder jag på en jätte bra låt, som man inte kan tröttna på! :)
Ha en fortsatt bra dag sötnosar.


Posted in: Musik





Skrivet av: Jennie ♥

sv: hejhej! nu är jag klar! hoppas du ser skillanden annars tryck F5.

kram

2010-09-30 - 13:22:33
Hemsida: http://jennsiii.blogg.se/
Skrivet av: Angelica

gaahh jag tyckte på play för att höra den låten! NEEJ! har kämpat i evigheter sedan jag hörde den runt 2008 att få ut den ur hjärnan! nu är den fast igen... men det är okej. haha

2010-09-30 - 19:42:52
Hemsida: http://mataduvor.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.