Fashionjoint

Hot Garlic Fries

Min bror hämtade mig efter skolan, sen åkte vi till max och köpte Hot Garlic Fries, har ni testat det? Första gången jag testa det var idag! Men fan vad gott det var, det var pomfritts med lök, jalapenos, vitlök och cheddar sås. Jätte starkt och jätte gott! Verkligen värt att testa!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Gunilla

Oj det lät gott. Ligger det i frysdisken eller? Jag köpte Billys pannkakor med choklad igår, men har inte testat än. Kul med ny mat!!!

Kram <3 Gunilla

2010-09-29 - 15:57:36
Skrivet av: Jenny

ÅÅåh vad gott det lät! Synd bara att närmsta Max ligger några mil bort "/

2010-09-29 - 20:31:21
Hemsida: http://frokenfridhs.blogspot.com


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.