Fashionjoint

dagens fråga

Ska börja med dagens fråga idag! Som ni kan svara på, jag kommer också skriva svaret på frågan så ni får lära er lite om mig. Här kommer den första!


Jag går handel på Westerlundska gymnasiet, jag är jätte nöjd med mitt val! :D Men skulle gärna vealt gå någon frisör linje, men fanns ingen sån linje i Enköping, så valde Handels pogrammet.

Posted in:





Skrivet av: sanna

llalalala

2010-09-29 - 16:30:22
Hemsida: http://socosy.blogg.se/
Skrivet av: Zami

Jag går stylist linjen. Jag är nöjd än så länge i alla fall:D

2010-10-02 - 16:15:49
Hemsida: http://zandrajonsson.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.