Fashionjoint

bloggare

Vad tycker jag om alla bloggare och deras bloggar? Här har ni svaret!


Kenza - Världens snyggaste tjej och en super bra blogg.
Kissie - Läser hennes blogg för den är underhållande.
Dessie - Rätt söt och hennes blogg är helt okej, brukar läsa den :)
Paow - Älskar hennes blogg, känns som hon är sig själv och kör sitt eget race! Och hon är så söt!
Hugo Rosas - Oohlalalaa, haha nejdå men tycker om hans utmaningar och att man får rösta för varje vecka.
Isabella (blondinbella) - Kikar in där ibland bara, inte så underhållande enligt mig, men Bella verkar så snäll!
Tyra - Samma här, läser inte den dagligen. Men den är okej.
Foki - Haha hon är så söt och hon blir bara ännu sötare på alla videoklipp när hon ska prata svenska. (a) Och hennes blogg är jätte bra när hon lägger ut alla prylar man inte ens visste fanns.
Falsksanning - Tycker den är bra, kikar in på den nästan varje dag för och se om det kommit in något nytt.

Men sen har jag ju mina favorit bloggar ;) Kanske delar med mig av dom sen.

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.