Fashionjoint

20.00 ikväll

Jag kom just på att ikväll är det idol på tv kl åtta! Vilka ska se det? Dom som sjunger på audition är ju roligast, haha. Och Paows kille Hugo, har ju gjort ngt sånt där uppdrag där han ska vara med där. Kanske ser han i tvrutan ikväll? Hoppas iaf att man får mycket skratt från alla som sjunger så falskt! Haha :D

Eftersom ja börjat blogga igen så kanske ni vill lägga till mig på bloglovin' ? ;)

bloglovin

Posted in: Vardag





Skrivet av: Elin

självklart ska man se de haha:P

2010-09-07 - 17:02:55


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.