Fashionjoint

västerås

Nu ska mamma och jag åka till västerås och köpa jacka till mig, ska även se om den vinröda fina skjalen finns kvar :) Så jag skriver när jag kommer hem, och kan även lägga upp bild om jag hittar någon jacka. Eller jag SKA hitta någon jacka, annars kommer jag dö i veckan när det ska snöa.


Posted in: Vardag





Skrivet av: Linda - En vimsig Mamma

Tack så mycket!Fin blogg du har, nu har jag även röstat och hoppas du VINNER!! kram

2010-10-17 - 13:56:15
Hemsida: http://holen666.blogg.se/
Skrivet av: Michaela

jag bor utanför västerås hihi, vart bor du :-)?

2010-10-17 - 18:53:45
Hemsida: http://ericamichaela.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.