Fashionjoint

r e k l a m

YEEEY. Äntligen så är en reklam banner inne på min blogg. Som ni kan se. Tack till lilla Jennie, som är en ängel och hjälper mig när jag inte vet hur man gör. Tusen tusen tack.


Posted in: Vardag





Skrivet av: Gunilla

Hej! Vad bra med reklam, det vill jag oxå ha. Haha och "moster Gunilla" kom med på bilden ovan. Sen är det en pil till tjejen på bilden brevid. Då tror folk att det är jag moster på bilden hihi!

2010-10-11 - 15:22:36
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se/
Skrivet av: tessan

hur fixar man reklam på sin sida? :)

2010-10-14 - 09:11:52
Hemsida: http://tessansrum.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.