Fashionjoint

militärgrönt

Idag var jag och pappa till Västerås en snabbis. Köpte ett par svarta jeans och så fick jag en tjocktröja av pappa! :) Tittade efter den miltärgröna skjalen med, men det var slut.

Har blivit lite kär i den militärgröna fägen på kläder!



Posted in: Vardag





Skrivet av: Alexandra

Ja dem har jag smakat, men nja, jag tycker inte om dem så mkt ;)

2010-11-06 - 15:45:10
Hemsida: http://fillejeune.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.