Fashionjoint

hur äter du pepparkakor?

Alla äter nog pepparkakor på sitt lilla konstiga sätt? Eller vad tror ni, haha. Här är två sätt som jag tycker är skitgott.

Jag brukar nämligen ha mjukost eller ädelost på pepparkaka. :) Och när vi har frallaor hemma så brukar jag ibland ha pepparkaka som pålägg på, det har min pappa lärt mig. Haha, både dom här sakerna borde ni testa?

Äter du på något speciellt sätt?


Posted in: Vardag





Skrivet av: Erika

Äter enbart pepparkakan, har inget på den.. ;)

Men vet andra som har saker på.



Men fy, haha!

men på fralla ? de har jag aldrig hört förut.

de lät ju inget vidare, haha.

men kul o läsa allt alla är vi olika. :)

2010-11-07 - 18:16:31
Hemsida: http://eriikapettersson.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

Ädelost är inga konstigheter alls att ha på pepparkakor!

Det har vi i alla tider gjort i min familj, och även i de flesta andra familjer som jag känner till!

I juletid är det vanligt att man lyxar till det med lite Stiltonost, ett tips till dig som gillar ädelosten på!

Stilton knockar den vanliga ädelosten på två röda ;)

Peace :)

2010-11-10 - 12:44:50
Hemsida: http://pappersprinsessan.blogg.se/
Skrivet av: sofia

jag googlar runt på pepparkakspålägg, ska ha adventsmys på söndag... funderar på philadephia + rårärda lingon på, kan blir gott med det syrliga. får se :)

2010-12-08 - 11:42:42
Hemsida: http://ekstromsofia.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.