Fashionjoint

"en vanlig dag"

 

Japp, idag var det då en vanlig dag.. Vaknade och såg att jag hade vunnit 1500 kronor på mailen, började skolan halv elva, fick skjuts och hade bara en lektion. Gick lite på stan efter med Renée och kikade, sen åkte jag hem och läste Elsas mode och åt pannkakor.. ;)

Haha jag skämtar det här är INTE en vanlig dag för mig, men ja så här var min dag idag.. SKÖÖN! :D Hur har eran dag varit?


Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.