Fashionjoint

förklaring

Min bloggning är konstig för min dator är konstig om ni undrar, det tar kanske en timme för att kunna logga in på blogg.se med firefox, så får använda det andra internet.. Men ska lämna in min dator nästa månad så efter det kommer allt bli som vanligt igen. :) Försöker göra det bästa av det, men nu blir det också mycket bloggning på kvällen pga att jag packar till flytten.

På tal om något helt annat, Föräldrar fritt, ett nytt pogram som börjar nu! Alltså reklamen är helt sjuk.. Ni måste titta på det!!


Posted in: Vardag





Skrivet av: lisa

sv; jaha, men vart anger man konto numret

& vart är inställningarna?

:)

2010-12-29 - 20:33:40
Hemsida: http://lisamalysjeva.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.