Fashionjoint

shoppat




Igår åkte Sandra och jag, och shoppade. Det här hittade jag och en julklapp till pappa. Efter vi gått runt ett tag så kikade vi om det var gått att äta våffla till cola, och - det var det! Haha, legginsen är militärgröna och svarta, kanske inte syns så bra på bilden. :) Vad tycker ni om tröjan med tigert?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Gunilla

Hej, jag tyckte det var skitsnyggt! kram...moster

2010-12-19 - 18:48:03
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se/
Skrivet av: Felicia

Men Sanna, det är väl en tiger? ;o

Den va fin! :)

2010-12-19 - 18:59:38


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.