Fashionjoint

naglar

En bild från förra året, kikar igenom min gamla bilddagbok. :) Men jag tänkte bara tipsa om en sak som jag alltid använder när jag målar naglarna. Ifall det kommer utanför. Klicka här, det är en penna som man suddar bort nagellack med om det kommer utanför. Därför passade bilden!


Posted in: Vardag





Skrivet av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-16 - 18:55:13
Hemsida: http://www.lovemercury.se/?p=1845


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.