Fashionjoint

trend - skepparmössa

Fidder hat / Captains hat / Sailor Cap
Svart - H&M / Svart - Åhlens / Svart - Asos / Svart - Zalando
 
Jag hoppas jag passar i en sån här skepparmössa för när jag är på H&M eller Åhlens nästa gång vill jag testa en. Tycker om den här trenden jättemycket. Man ser så avslappnad snygg ut, haha. En snygg detalj till vardags såhär års. Har sett att tex Kenza, Vanja, Josefin Dahlberg, Victoria Törngren och Bianca Ingrosso har köpt sig en varsin. Hoppas på att se den på fler så man får lite mer inspiration. Tycker dessa i suede som fanns i blå, grön och rosa var så sjukt snygga men den gröna som jag älskade, verkar slut nu. Hur skulle ni matcha denna?

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.