Fashionjoint

pumas nya sneaker

/ Basket Heart Patent
Pumasneakers dem HÄR (slutsålda på alla sidor jag hittade)
 
Kolla in vad snygga sneakers ifrån Puma, är så sugen på att klicka hem dessa. Älskar detaljen med dessa stora ribbonband som skosnöre. Men om jag ska köpa dem så måste jag testa dem i butik först, för i vissa skor (även om dem sitter bra) så ser mina fötter ut att vara fem storlekar större, speciellt i sneakers, haha varför är det så? Någon annan som känner igen sig?
 
Ikväll ska vi äta världens godaste varmrökta lax (dem har as god på Lidl, haha tips!) med spenatsallad, och jag sitter och funderar på vad jag ska köpa till Emil i present. Han fyller år i helgen och jag har ingen inspiration alls. Hitills har jag bara köpt blått vin, häftigt va? Såg ut som godis läsk och inte i närheten av vin, men kul grej att ge ändå! Förlåt för dålig uppdatering på bloggen, har mått sådär senaste dagarna med extram huvudvärk.

Posted in: Mode





Skrivet av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Så snygga

2017-03-14 - 20:24:47
Hemsida: http://www.joannahalvardsson.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.