Fashionjoint

NAKD style

Shoppat tishor
 
Jag har ju bloggat lite om NAKDs sjukt snygga tshirts som dem har inne nu. Blev så glad när jag hade fått hem paketet i fredags med dessa tv tishor som jag hade beställt. Älskar modellen på den svarta med raw edges/klippta kanter. Den var jättefin på. Den röda köpte jag mest för jag inte äger ett enda rött plagg och jag gillade trycket. Invingde den igår och det kändes lite annorlunda att klä sig i rött. Kommer kanske inte användas jätte flitigt..
 
Vad har jag gjort i helgen då? Igår så sushi lunchade jag med Mia och Matilda och vi planerade lite inför en drinkkväll nästa månad. Efter det så åkte vi alla tre med till Erikslund med mamma. Köpte canvas talvlor och akrylfärg, för jag har i flera veckor vart sugen på att måla! Köpte även som ett sportband man har runt midjan när man springer ifrån H&M som man får plats med mobil och nycklar i (här)! Efter det så blev jag och Emil bjudna på middag hos hans bror.
 

Posted in: Shopping





Skrivet av: johanna

snygga!

2017-03-26 - 17:30:53
Hemsida: http://jojosmind.blogg.se/
Skrivet av: Emelie

Den röda är magisk!!

2017-03-26 - 19:56:00
Hemsida: http://gothamalley.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.