Fashionjoint

Hannalicious for NAKD

Shoppa de som finns kvar av Hannalicious x NAKD kollektionen HÄR.
 
Jag är så arg att jag missade Hannas släpp med NAKD, men jag får skylla på att jag befann mig i Wien och blandade ihop dagarna. Hennes kollektion är i alla fall on point min stil och färgerna går i så fina nyanser och kläderna ser ut att passa lika bra till fest som vardag. Jag har ju några favoriter som ni ser ovan, setet i dusty blue är favoriten, och den ljusa jumpsuiten. Men diggar även de rosa plisserade setet. Om några veckor fylls storlekarna på igen, så jag får hålla ögonen öppna. Gillar ni denna kollektion?

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.