Fashionjoint

inredningsnyheter

Nytt år, ny inredning
Gardinstång / Kudde / Tavla / Vinöppnare / Pläd / Ljus / Lampa / Tidningställ / Tvål / Glasburkar
 
Godkväll! Denna dag har spenderats mestadels i soffan. Var längesedan jag hade en hel slapp dag, jag brukar inte ha tålamodet att inte göra någonting på en hel dag.. Jag har kollat lite youtubeklipp, svarat lite mail, men framför allt kollat massa fina indredningnyheter. Jag går ju i köpdrömmar av ny lgh som ni kanske har sett på min bucketlist för 2017. Där vill jag ha dessa underbara gardinstänger, dessa fin glasbrukar till köket att förvara saker i och denna eller någon annan tavla ifrån Desenio.
 
Nu ska jag klicka runt lite för att kolla vart vi vill resa härnäst, har massa länder jag vill besöka. Denna tid på året brukar mitt cravingbegär för sol och bad vara fullt.. men så svårt att planera när det passar bäst med Emils jobb osv.

Posted in: Inredning







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.