Fashionjoint

Ellos @Mall of Scandinavia

.. och en dag på landet
Bilder tagna ifrån Google
 
Ni måste höra det här - Ellos har öppnat sin första fysiska butik på Mall Of Scandinavia! Hur roligt? Jag som är galen i inredning och verkligen älskar alla dessa guldkorn man kan hitta hos Ellos, måste besöka den här butiken snart. Då kan man äntligen få hålla och se allt i verkligheten, då blir man alltid som mest nöjd och hittar dem bästa sakerna. Känns som jag måste planera in en tripp till MOS snart då jag är så sugen på att shoppa höstkläder också!
 
Idag har vi faktiskt varit ute på landet här i Enköping hela förmiddagen, för att testa på mat ifrån olika små gårdsbutiker. Vi var på detta förra året med och det känns som en väldigt höstig och mysig aktivitet att göra ihop med massa vänner. Vi testade på allt ifrån majskolvar med örtsmör till scones med marmelad till chokladbakelser och hamburgare. Nu står Emil och gör sin underbara hemgjorda pasta och jag har ställt fram vinet och ska tända lite ljus. Nästan som en date night hemma. (Det enda som fattas är ett stort badkar..!!) Hoppas ni får det lika avkopplande söndag.

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.