Fashionjoint

mymuseli frukost

Drömmiga muesli blandningar
Har ni testat denna nya muesli som för någon månad sedan kom till Sverige? Jag fick hemskickat tre olika smaker ifrån MyMuesli för att testa och jag är frääälst. Godaste frukosten någonsin. Alla tre smakerna var så goda blandingar med allt möjligt i, allt ifrån flingor och gryn till frukt och bär. Deras utbud på dessa mueslirör är oändliga och man kan till och med göra sin alldeles egen blanding i deras butik i Stockholm och döpa förpackningen efter tillfälle. Hur smart? Nästa gång jag har vägarna förbi så ska jag testa göra en egen, (se här vad man kan välja mellan) men vill även testa deras "My happy devorce" med lite sötare favoriter i - choklad, hallon och cornflakes!
 
Kolla bara hur fina förpackningarna är? Avdessa tre så blev Superfruit min och Emils favorit! Ingen av deras produkter innehåller något tillsatt socker som nästan alla mueslis ifrån vanliga mataffärer gör, stort +!
 

Nu har jag världens bästa erbjudande till er läsare! När ni beställer egen muesli (över 100kr) antingen en alldeles egen mixad mix som jag berättade om eller dem goda som redan finns klara så får ni nu på DENNA länk 6st 2go-mueslis på köpet! Perfekt nu till sommarens alla utflykter! Tryck vidare sen och sedan på Muesli för att se dem klara eller på Mixer för att göra din egen!


Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.