Fashionjoint

Filippa k vårplagg

1. Ina coat / 2. Mohair Print Pullover / 3. Puff Sleeve Pullover
 
Godmorgon! Nu ska jag snart borsta tänderna och kila iväg till jobbet. Surfat runt på NA-KD imorse och såg dessa fina plagg ifrån Filippa K, lite dyrare för plånboken, men sååå snygga! Tycker tröjan i mitten har det perfekta printet.

Posted in: Mode





Skrivet av: Aurora

Älskar NA-KD! Finns sjukt mycket också <3

Svar: Håller med!
sanna hyvärinen

2016-03-22 - 11:33:14
Hemsida: http://aurorals.blogg.se
Skrivet av: Carina

Jättesnyggt!! :)

2016-03-22 - 13:26:17
Hemsida: http://www.carinaholst.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.