Fashionjoint

wolfclub bikini

Favorite mauve bikini
 
Bikini perfektion! Hur snygg är inte den här bikinin? Min absoluta favoritfärg och den är super snygg på. Kommer att komma väl till användning nu när vi i helgen åker till Öland för att sola och bada och bara slappa. Kolla fler snygga bilder på den här.
 
Jag sitter fortfarande hemma i min stora sov tshirts som egentligen är Emils. Ska jag 1. Fortsätta fixa fint hemma? 2. Låna elcykel (så jävla roligt!! vill ha en jag med.) ner till munksundet där Emil är och jag kan sola på Maggans baksida. 3. Göra seven minutes workout.. eller 4. Åka till mcdonalds med mamma och ta en hallomiburgare :) Beslutsångest här. Blir nog lite av allt, jag älskar sommar då kan man göra allt man tycker är roligt! Hejdå! :) 
 
Överdel här / Underdel här

Posted in: Shopping





Skrivet av: Katja Johansson

Hjälp vilken snygg bikini! Älskar den!

2016-07-27 - 16:44:56
Hemsida: http://katjainga.itgirls.se
Skrivet av: Felicias mode

ååh! Underbar!

Svar: Favoriten, helt klart! : )
sanna hyvärinen

2016-07-27 - 20:02:40
Hemsida: http://feliciahblogg.webblogg.se
Skrivet av: Nettan

Gud vad snygg :D :D

Http://nouw.com/Nettan

Svar: Håller med!!
sanna hyvärinen

2016-07-28 - 19:09:43
Hemsida: http://nouw.com/Nettan


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.