Fashionjoint

Josefine Ekström x NA-KD

Nude, vitt och rostfärgat
En jätte härlig tjej vid namn Josefine Ekström vars blogg jag följer har fått chansen att släppa en kollektion ihop med nystartade NA-KD. Som är startat av Nelly.se grundaren, och kommer säkert slå igenom lika stort! Nu har hon iaf delat några sneak peaks på några av plaggen. Den släpps om någon vecka, i mitten på februari och jag hoppas jag hinner få se alla plagg innan jag åker till Aruba. Hennes smak på kläder är verkligen on top och hon har ett öga för dem senaste trenderna. Ihh längtar!
 
Håller på att slockna framför datorn nu så ska lägga mig och sova. Imorgon blir det sovmorgon då jag inte ska jobba, skööönt!

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.