Fashionjoint

Sofi x bookbinders

"IF YOU SNOOZE YOU LOSE"
 
1 / 2 / 3

Hej! Förra veckan så släppte Sofi en jättefin kollektion skrivböcker tillsammans med Bookbinders. Jag vill bara verkligen tipsa om dessa, då det borde vara en kontorsaccessoar som alla tjejer har med sig i väskan eller har hemma på skrivbordet och anteckna i. Dem pryds av Sofi’s personliga favorit citat. Som jag så väl känner igen ifrån hennes böcker. Såhär beskriver hon samarbetet:

 

”Jag tror på att sätta ord på drömmar. Anteckna tendenser och idéer. Bli inspirerad och inspirera. Den här hösten släpper jag ingen ny bok men däremot en hel kollektion med anteckningsböcker i samarbete med Bookbinders Design. Präglade motton som jag lever efter och i nyanser som passar lika bra på skrivbordet som på resan. Så den här gången är det DU som får fylla bokens blanka sidor med magi.”

 

Jag tycker dem är riktigt drömmiga med citaten. Jag sitter och gör ett kollage med saker jag önskar mig till jul där detta block kommer vara med, men kände att jag även vile göra ett helt inlägg med bara dem. Nu ska jag baka klart, jag gör snickerskakor och cheesecake till min bror som vi ska fira ikväll. Sedan ska jag planera lite bloggmaterial, så det inte blir såhär tyst på bloggen. 


Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.