Fashionjoint

inredning hemma hos mig

 Äntligen är den min! Från Åhlens, 499:-
 
Jättefint mönster på dessa skålar ifrån Rusta, 4 för 99:-
 
Så kär i denna marmorlampa, med stor klotrund glödlampa och tråden innuti är super häftig! Rosor i fin vas ifrån Mio som heter "Flora", 349:-.  
 
Min jakt efter den transperanta tidningstället är äntligen över, haha. En snäll kollega på jobbet skulle in till Stockholm och köpte med den till mig. Visst är den snygg? Jag har precis kommit hem efter har gjort en ögonfransförläning, nu tänkte jag locka håret inför middagen ikväll! Känns annorlunda och lyxigt att gå ut på restaurang och äta trerätters middag mitt i veckan. Ha en fin kväll!

Posted in: Inredning





Skrivet av: Maria

Vilka godbitar du hittat, jätte snyggt.

Maria

Svar: Tack!
sanna hyvärinen

2015-09-09 - 18:40:15
Hemsida: http://www.houseforus.blogg.se
Skrivet av: enklaknep - inspiration för briljant människor

Super lyxigt, fick du fotat lite på maten?

Ha en fantastisk dag

Svar: Ja med mobilen bara = inte fint bloggmaterial hahaha 😀😀😄
sanna hyvärinen

2015-09-10 - 16:11:03
Hemsida: http://enklaknep.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.