Fashionjoint

pumpkin candles i höst

babw bath and bosy works candle ljus pumpkin
Tips - dem har köp ett 3-veksljus och få ett på köpet ljust nu!
 
Nu i höst och vinter så är det så mysigt att tända ljus. Speciellt eftersom det är så mörkt hela dagarna, jag har nästan alltid några ljus tända hemma och det gör mig på bra humör och jag uppskattar dessa mörka dagar mer då. Mina favorter är Woodwicks ljus som låter som en brasa när man tänder dem, jätte hemtrevligt ni måste testa dem! I höst tänkte jag testa dessa ifrån Bath & Body Works som pappa ska köpa till mig ifrån Florida nästa vecka. Han ska köpa tre höst favoriter som jag sett på youtube är väldigt populära. Visar dem när han kommer hem med dem!
 
Nu är Jeffery är och hälsar på, så mysigt att han är här, så synd att Emil är allergisk för jag vill att han ska bo här hela tiden annars! Stått och lockat håret nyss för ska på en liten mini class reunion ikväll och han har legat nedanför mina fötter och kollat. ♥

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.