Fashionjoint

fina tränginskläder

Adidas långärmad / Stella linne / Jazzpants / Tights / Rosa skor / Gula skor / Shorts / Sport bh / Vattenflaska
 
Här om dagen sprang jag ute för första gången i år. Det är så skönt nu när man kan börja träna utomhus igen istället för att springa på löpbandet på gymmet. Men det bästa är om några veckor när man bara kan springa i linne på kvällen. I juni så ska jag springa blodomloppet i Stockholm med jobbet och måste köpa mig ett par träningsshorts, lutar åt dessa svarta vanliga ovan. Det är det första loppet jag ska springa någonsin, spännande! Vad är en bra tid att ha som mål för 5 km?

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.