Fashionjoint

iphone skal tips

 

Malene birger / Marc by Marc Jacobs / Tory Burch / Michael kors / Kenzo / Victoria secret / Sealoe print

 

Det är så svårt att hitta snygga iphone skal till iphone 6. Här är iaf en drös med tips till er med iphone 5. Ett snyggt iphone skal kan ju vara den bästa accessoaren. Mina favoriter är dem ifrån Malene Birger. Vilka är dina favoriter?

 

Idag har det blivit plugg inför nagelgel provet och igår beställde jag och Mia hem kebab pizza framför tv mys. Hoppas ni också har haft en mysig helg!


Posted in:





Skrivet av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

Svar: Kul att du ville vara med i veckans blogg! En vinnare är nu publicerad så gå in och kolla om de blev du och passa på att anmäla dig till nästa veckas omgång för att få en ny chans:

2015-01-11 - 18:45:03
Hemsida: http://domkallarmighannes.com
Skrivet av: Elin

Har också svårt att hitta skal till sexan, men det finns endel på ebay :)

Svar: Ja jag har sett det får nog kika mer där:)! Vad har du för skal till din?
sanna hyvärinen

2015-01-11 - 18:53:34
Hemsida: http://elinbjureks.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.