Fashionjoint

inglasat sovrum

som en transperanst vägg, inspiration för ditt hem
Jag älskar att bläddra runt på Hemnet eller Eklund Stockholm New York. Som ett inredningmagasin på nätet. Man får så mycket inspiration och hittar ofta väldigt charmiga och unika ideer. Visst var det här himla snyggt? Att glasa in sovrummet i lägenheten. Skulle absolut kunna tänka mig något liknande i framtiden. Köket här var också så vackert 10/10 poäng - marmor, vitt och guld.

Posted in: Inredning





Skrivet av: OLIVIA

sv: åh jag älskade bikinin, jättesnygg o jättebra passform :D
kramis

2015-12-30 - 14:31:10
Hemsida: http://Olivialice.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.