Fashionjoint

kicks professional brushes

borstar kicks smink sminkborstar
 
Det senaste inköpta till min sminknecessär är dessa set borstar ifrån Kicks. Det som lockade mest var att dem låg i ett praktisk fodral, vilket jag tycker känns fräscht så dem håller sig rena. Men jag är super nöjd med köpet och borsten för foundation använder jag varje dag. Förstår inte hur jag har klarat mig utan dessa innan? Köpte även med en pincett som var hur billig som helst men är den bästa jag använt. +++++!!

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.