Fashionjoint

blog awards 2014 video

2014 blog award
 
Ni har väl inte missat att TV4 Play var med och filmade Blog Awards 2014 igår? Så jävla mycket cred till favoriten Linda Hallberg, som tog hem priset i Årets Beauty Blog 2014 för typ åttonde året i rad! Angelica Blick och Kenza är två andra favoriter som tog hem priser! Men lite fail att Samir hade micken på när Nellie vann.. Alla bloggare är så grymma och det är så kul att bloggvärlden har blivit så stor! Håller ni inte med?

Posted in: Videoklipp







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.