Fashionjoint

I min väska / In my bag

babyshower jobb mode blogg helg kul blog blogg i min väska in my bag
plånbok / tuggummi / almanacka / babylips / solbrillor / handsprit från the body shop / body lotion från VS / bilycklar / body mist ifrån VS / borste / mobil / hörlurar
 
Såhär ser det ut i min väska, jag brukar inte ha allt detta samtidigt utan det beror på vart jag ska också och så, men sedan måste jag erkänna att vissa saker jag la dit för bilden skulle bli mer kompett, heh som tex bilnycklarna (mammas och pappas) och almanackan, dem brukar jag lämna hemma ;) När jag ska till Emil på kvällarna brukar jag även släpa med min laptop och hans ipad som jag brukar låna. Sedan är mjukisbyxor ett måste att ta med dit också. Min väska kommer ifrån HM!
 
Har ni tips på andra roliga liknande inlägg?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Nh

Jag har alltid huvudvärktabletter i min i ett litet fack.
:)

2014-03-24 - 22:02:09
Skrivet av: hanna

jag har också den handspriten från bodyshop i väskan ;) haha dom luktar så gott

Svar: oh ja helt underbart och man känner sig ren :D
sanna hyvärinen

2014-03-25 - 23:37:37
Skrivet av: Felicia

Ska du inte visa hur ditt hår vart? :) Vill se!

Svar: Jo absolut :) Kan göra det direkt!
sanna hyvärinen

2014-03-26 - 15:14:27


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.