Fashionjoint

Free People - The Ride

2014 Simen thelander babyshower jobb mode blogg helg kul free people jul 2013 julafton klänning kläder tips julklappar mamma pappa man kille tjej pojkvän hm julkläder julklänning röd vinröd kenza sjunger mode ride sommarbröllop
 
Jag bara älskar Free Peoples kollektion The Ride. Cravings på alla kläder ovan som är mina favoriter ifrån kollektionen. Vilka är dina? Jag och Emil har blivit bjudna på bröllop i sommar av en bekant till honom, ihhh så kul, det första bröllopet jag ska gå på. Som ni förstår så är jag väl mest glad över att få klä mig i en vacker klänning! Tror jag kommer köpa en ifrån Free People då, dem är så underbara och sticker ut i mängden. Älskar den röda, den är väl perfekt för ett sommarbröllop? Älskar den slappa tuffa stilen blandat med skönheten. Kärlek!!!
 

Posted in: Mode





Skrivet av: Johana Duggin

Intresserad av träning?
kika in lite snabbt hos mig då :D

2014-03-05 - 17:50:51
Hemsida: http://duggin.blogg.se/
Skrivet av: Julia Müller-Sandvik

De har ett helt genomskinligt plagg som jag bara alskar!!!

Sv: menar du det? Och det gor ju MIG sa himla glad!!! puss:-*

Svar: Älskar alla deras plagg! Så fina! Tänk att öppna garderoben med dem i! Åhhh HEAVEN!
Ja såklart jag menar det :D! Kram
sanna hyvärinen

2014-03-06 - 10:26:54
Hemsida: http://lorissalovebomb.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.