Fashionjoint

Barnsliga Lipsmacker

lip smacker
 
Det doftade igenom paketet så kunde inte låta bli. Det doftar allt ifrån Cotton Candy och Grape till Cupcake och Cutie Pie.
 
Idag så har jag tränat, och bara virrat runt hemma, lagt upp lite som ska packas och köpt cyclop och solkrämer! Nu börjar jag få resfeber! Det enda jag funderar på är om jag ska släpa med mig min dator eller om man kan låna en där borta? Borde maila och fråga, vad tror ni?

Posted in: Shopping





Skrivet av: hanna

så söta är dom lipsylen, är dom bra? ;)

Svar: Haha tror det finns bättre om du menar för torra läppar (a) men dem doftar jäkla gott iaf!
sanna hyvärinen

2014-04-25 - 08:30:57
Skrivet av: Josefine

Men gud vilka söta, vill ha allihop :D

Svar: Luktar super gott! :)
sanna hyvärinen

2014-04-25 - 20:49:09
Hemsida: http://jjosefinehallgren.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.