Fashionjoint

Sneak peak

London

Åhhh jag har så ont i musklerna haha vi har shoppat föööör mycket! Men det var därför vi åkte hit haha! Tänkte visa en liten sneak peak på vad jag köpt och vyn ifrån vårt fönster vid sängen. På bilden ser ni världens skönaste vinterskor ifrån Topshop, en söt blus, en av produkterna ifrån Victoria Secret och ett par blanksvarta tighta jeans. Idag åt vi på samma ställe som igår och det var lika gott idag med! Nu ska vi till London eye och igår blev det ingen musikal så vi ska dit ikväll istället. :) 

Vi får lov att sitta ute i entren vid trappan för att wifi ska funka :/ men ska försöka göra ett till inlägg ikväll! 

Posted in: London 2013





Skrivet av: Gunilla

Oj vad mycket fint du handlat. Häftig utsikt.
Det var jag som skrev om väskan nyss ....det var inte meningen att vara anonym :) Glömde skriva namnet. Kram ...take care out there <3

2013-10-26 - 22:36:39


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.