Fashionjoint

Bubbleroom

blogg bubbleroom höstjacka mode tips vero moda vinterjacka vinterjacka
HÄR, HÄR, HÄR
 
 

Jag har fått upp ögonen mer för kläder hos Bubbleroom, jag tycker att dem tar in mycket mer kläder i min stil nu för tiden. Brukar ni shoppa där? Bubbleroom har verkligen tagit in mycket nya bra märken inom skor, make up och alla möjliga sortes kläder. Är det bara jag som märkt av det!? Vet att många är ute efter en snygg vinterjacka och ett par snygga höstskor nu och massa fina blusar och på den här hemsidan hittar ni det och till din budget. Har faktiskt aldrig varit med om att jag har gått in på hemsidan och inte hittat något jag letat efter. Det är det som får mig att älska sidan mer och mer nu!
 
Här ovan har jag satt ihop ett kollage med mina favoriter för tillfället. Är inte BHn, halsduken och klänningen såå vackra? Mina favvosar i detta kollage! Dom har även en kampanj nu med 25% på nästan allt svart, super bra deal ju! Använd koden BLACK4U i kassan.

Posted in: Mode





Skrivet av: Milina

Jag gick frisörlinjen och då fick man även lära sig naglar :)

Svar: Okej :) jag ska utbilda mig till nagelterapeut!
sanna hyvärinen

2013-10-16 - 16:15:31
Hemsida: http://milina.blogg.se
Skrivet av: HJJONSSON

Sv. Har röstat på dig hehe! :)

Jag vill bara berätta att jag har ny tävling i bloggen där du kan vinna valfri vara från evasunderkläder och det är mycket enkla regler. Puss! <3

Svar: Tack!!!! Ska tävla när jag sitter vid datorn!
sanna hyvärinen

2013-10-16 - 17:16:35
Hemsida: http://www.hjjonsson.se
Skrivet av: Lisa (sjubarnsmamma)

Fin blogg du har :-)
Tack för ditt besök hos mig och för ditt lilla avtryck. Jag har lagt min röst på dig. Håller tummarna för att du vinner.
Ha en fin kväll!
Kram kram

Svar: Nej vad gulligt!!! Tack så jätte mycket!!! :')
sanna hyvärinen

2013-10-16 - 20:32:40
Hemsida: http://www.sjubarnsmamma.com
Skrivet av: Irma S

ÄÄÄÄLSKAR HALSDUKEN!

Tyvärr kan jag inte rösta på dig då jag inte har facebook, annars hade jag röstat såklart! Vilken fin blogg du har, hade också en tid då jag brann för mode men den försvann något när jag blev gravid, och nu är det bekväma kläder som gäller haha!

Svar: Vad gullig du är!! Tack ändå!!
sanna hyvärinen

2013-10-16 - 21:18:31
Hemsida: http://irmaitchy.vimedbarn.se
Skrivet av: johanna :)

tycker bubbleroom har riktigt snygga kläder till bra priser :)

Svar: ja håller verkligen med! nelly har jag tröttnat lite på efter jag vann 20 tusen där haha. låter konstigt, men det har jag faktiskt. :)
sanna hyvärinen

2013-10-17 - 20:47:05
Hemsida: http://johannaewardz.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.