Fashionjoint

I Love...

 
 
Sitter hemma hos Emils mamma och bloggar ifrån hans iPad. Ska jobba 12-16 idag, så har fått mig en skön sovmorgon! Idag fick dem bredband här, så i framtiden tar jag med datorn hit! Bloggningen kommer bli så mycket bättre nu. Är ju här varje dag nu. 
 
Vet ni? Jag är så sugen på att julpynta, ta fram julgranen, köpa klart alla julklappar och sitta och slå in fina paket. Och att mamma och pappa ska baka så det luktar pepparkakor eller lussebullar i hela lägenheten! Jag vill att snön ska komma. Jag har sådant sug att plocka fram allt som har med julen att göra. Kan ju bero på att alla butikerna börjat ta fram julpyntet och man ser dessa söta presentförpackningar med parfymer och produkter överallt, till och med på Nellys hemsida så kryllar det av dem, åhh... JAG ÄLSKAR DEM! ❤ GÖR INTE NI DET? 

Posted in: Skönhet





Skrivet av: Amanda CL

jag är också sugen på att julpynta!

Svar: Åh bra då är jag inte ensam ;)!
sanna hyvärinen

2013-11-13 - 11:21:26
Hemsida: http://amandacarlberg.se/
Skrivet av: Jessica Högberg

Jag väntar nog... det står framme ganska länge ändå;)

Svar: Hahaha sant!
sanna hyvärinen

2013-11-13 - 23:48:18
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.