Fashionjoint

Fifty Shades @Kappahl

blogg böcker collektion fifty grey kappahl kollekton mask of shades slips triologi underkläder
 
"En kollektion av kontraster med färger i sprakande rött, ljuvligt grått och svartaste svart." Ni har väl inte missat Kappahls underklädes kollektion Fifthy Shades of grey?
 
Med den erotiska trilogin Fifty Shades har författarinnan E L James trollbundit hundratusentals kvinnor världen över. Kappahl var snabba med att utnyttja framfångarna och har under hösten gjort ett samarbete med E L James. Kollektionen är baserad på karaktärerna i trilogin och består förutom underkläder även av accessoarer med betydelse från böckerna, exempelvis ett halsband med nyckel, en slips och en ögonmask.
 
Blir så sugen på att köpa dessa fina underkläder och speciellt masken! Men när fan ska man använda den, haha? Åk till Kappahl och shoppa lite sexiga underkläder! Kom igen nu! ;) Jag har inte läst trilogin men har hört bara bra saker om den. Har ni läst den?

Posted in: Inspiration





Skrivet av: Fanny

Måste ju säga att de gjort reklamen för underkläderna väldigt bra!! Jag har inte lyckats ta mig igenom boken men blir lite nyfiken på underkläderna ändå x) haha
Försökte läsa både den svenska och engelska boken, men jag störde mig för mycket på vissa saker så kom aldrig igenom den. Tänkte ge den en chans till, eftersom att alla andra läst den känns det som :)

Svar: Håller verkligen med! Exakt så känner jag med. Reklamen var mustig och sexig typ hah och då hoppas man att boken ska vara likadan, ska också ge den ett försök :)
sanna hyvärinen

2013-11-12 - 19:21:37
Hemsida: http://bonniebabblar.blogg.se
Skrivet av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Nej men den är lite... kontroversiell typ läst litegrann och då skulle dom typ göra upp lite "do's and dont's" och tjejen ba asså jag vill inte ha analsex och han ba, kedjorna kan jag säga nej till men din röv den måste jag få
haha what the fuck liksom. askonstig bok, kollar hellre porr på datorn ;)

Svar: Haha okej fattade inte heller det där! Många som säger att den är lite konstig och att man typ stör sig på den när man läser den :) hm får se om jag läser den eller inte ;)
sanna hyvärinen

2013-11-13 - 09:21:00
Hemsida: http://neapocalypse.blogg.se/
Skrivet av: hanna

kikade på kollektionen idag, fina saker faktiskt :) dock blev det inget köp för min del. men som du säger så gillade jag masken haha älskar sånt ;) böckerna är grymma! du måste läsa, det ska bli en film om dom framöver <3<3

Svar: Har du läst alla böcker:)? År sugen! Ja film visste jag att det skulle bli;D<3
sanna hyvärinen

2013-11-13 - 20:39:27


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.