Fashionjoint

Sommar outfit

http://cdn1.cdnme.se/1044160/6-3/nelly_outfit_518a6034e087c30a0b2b7c6d.png
 
Detta är verkligen den perfekta outfiten i sommar. Ska lätt beställa dessa shorts!
Jag älskar kombinationen av en vit t-shirt och ett par slitna jeansshorts. Ibland behöver inte en outfit ha en massa krussiduller. Personligen tycker jag att de enklaste outfitsen kan vara den absolut snyggaste ibland.

Posted in: Mode





Skrivet av: [email protected]

åh var är shortsen ifrån? pris?

Svar: Nelly, vet inte pris, kolla på deras sida. :)
sanna hyvärinen

2013-08-07 - 18:44:16


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.