Fashionjoint

PODCAST med Andreas Wijk och Kenza

 
30 minuter av Kenza får ni med Andreas Wijk's podcast. Första avsnittet gästades som sagt av Kenza och de för mer eller mindre ett vanligt samtalsämne än att intervjua Kenza. Roligt att lyssna på om man vill lära känna Kenza mer. Vad tycker ni? Tryck på bilden.
 
Btw. Är det bara jag som tänker på att hon läspar i denna pocast? Det brukar hon väl inte? :) Edit: Googlade och läste att många inte kan lyssna på hennes röst pga detta. Men det är första gången jag tänker på det. Men det kan hon ju inte ro för!

Posted in:







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.