Fashionjoint

Victorias Secret öppnar på landvetter!

Fan vad roligt! Läs texten nedan!
 
"Den 27 juni öppnar det internationella underklädesföretaget Victoria’s Secret sin butik i nya utrikes avgångshallen på Göteborg Landvetter Airport. Detta är Victoria’s Secrets andra butiksetablering på kort tid i Sverige och utbudet kommer att vara inriktat mot skönhetsprodukter och accessoarer. Resenärerna på Landvetter kan nu shoppa legendariska Victoria’s Secret-produkter som parfymen Bombshell och vårens nya doft Sexy Little Things Heartbreaker.
 

Deras påkostade årliga modeshow ses av miljoner tittare och varumärket är välkänt tack vare att svenska supermodeller som Caroline Winberg, Elsa Hosk och Frida Gustavsson har gått deras visningar.

 

Butiken kommer att erbjuda väskor, plånböcker, scarfs, ett urval av trosor i flertalet modeller med olika färger och tryck, parfymer och hudvårdsprodukter som body lotions, handkrämer och kroppssprayer från bästsäljande VS Fantasies-serien, samt resebetonade artiklar som passfodral och resväskor."


Posted in: Tips





Skrivet av: Tuuli Elmgren

Jättefin blogg!

Svar: tack! du med hjärtat!
sanna hyvärinen

2013-06-26 - 12:00:41
Hemsida: http://tuulielmgren.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.