Fashionjoint

Lost in Savanna

 
 
Spell har äntligen släppt sin senaste kollektion/lookbook under namnet "Lost in Savanna", och precis som de själva skriver så är detta verkligen en kollektion fylld av signaturlooks för märket. Ovan är ett plock av mina favoritbilder och jag älskar särskilt den sista bilden (kofta, trosor, boots och ruffsigt hår är ju the shiet!) samt outfiten närbilden på den vackra modellen. Spell skapar ha-begär som vanligt med andra ord. Ni kan se alla bilder via länken nedan. Vad tycker ni? ♥
 
»—▲—> Länk: Spell and the Gypsy.

Posted in: Inspiration







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.