Fashionjoint

Let her go

 
Länge sedan jag la upp lite musik på bloggen, denna är min favoritlåt just nu! ♥ Den är myycket bättre på radio. Alltså åh när den kommer när jag kör bil så blir det högsta ljudet. Tur att inte någon åker med och får höra min fina stämma, eller aa bortsett från Älskling och typ Sandra. Haha!

Posted in: Musik





Skrivet av: ♫♪ sandra T

den är fin!

Svar: Super vacker!
sanna hyvärinen

2013-02-04 - 22:42:55
Hemsida: http://www.sandramusic.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.