Fashionjoint

Tullhuset Living

2 nd day Tullhuset living blogg fab fashion fav gant hipanema home hunkydory hunters inredning missoni mode mode märkesbutik nude odd molly please primeboots primeboots rabatt rea smycken voluspa västerås
Nästa Fredag (23/8) så ska jag och mamma på fiskspa i Västerås, så tänkte passa på att kolla in i en butik med bara märkes saker som jag hittat till, min drömbutik! Dem har bland annat Primeboots, Odd Molly, Hunkydory, Missoni, Voluspa, Please, Hunters, Nude, Hipanema (!), FAV, Gant, Fab och 2 ND DAY osv osv! Jag dör, alltså när jag såg att denna butik fanns i Västerås så dog jag lite inombords. Tur att man har sparat massa pengar! Hoppas hoppas dem har bra med små storlekar! ;) Älskar att dem har rea nu också!
Ps. För er som älskar Hipanema lika mycket som mig, kika in imorgon, så kommer ett kollage med massa snygga armband!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Jennifer

blusen och hunters'arna skulle jag inte tacka nej till! :D

Svar: Håller med!!! :) Ett till Hipanema armband skulle inte skada heller heeh
sanna hyvärinen

2013-08-14 - 22:40:10
Hemsida: http://jenniifersjo.blogg.se
Skrivet av: kerstin ehrenholm

snyggt alltihop jackan är för läcker

Svar: Håller med! Hoppas man hittar massa där!
sanna hyvärinen

2013-08-15 - 07:30:06
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.