Fashionjoint

Nail Remover

Måste tipsa om världens bästa uppfinning! Den heter Pip & Twist och kommer ifrån Gina Tricot! (depend och sephora mm har också denna produkt) Jag har länge tänkt köpa denna men det har inte blivit av. Den är super smart, och väldigt enkel att använda. Tipstipstips till alla er nagelgalna där ute! På jobbet får jag inte ha nagellack eller långa naglar, känns som en utmaning för mig som älskar nageldesign.. Så det suger haha! Såhär såg det ut imorse:
 
1. Pip & Twist ifrån Gina tricot finns att köpa för en billig peng. För er som inte riktigt förtår hur den funkar så är det en burk med en svamp i med ett hål i sig. 2. Stoppa ner fingret med nagellacket på i svampens hål.
 
 
3. Snurra ett varv. (med glitter nagellack måste du även trycka emot kanten lite) 4. Tada! Tog mig fan inte ens 30 sekunder att ta bort allt mitt nagellack ifrån två händer. Den får högsta betyg ifrån mig!

Posted in: Tips





Skrivet av: kerstin ehrenholm

smart men den torkar inte ut naglarna?

Svar: nej ingenting alls!! :D kolla efter depends på åhlens om du är sugen :D
sanna hyvärinen

2013-08-18 - 20:47:36
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.