Fashionjoint

Like / Dislike

fashion galleria jobb kista mode shoppa shopping
 
Like/ Idag har jag haft en bra dag för jag har fått jobb!! Jippi! Och vädret har varit underbar.  
 
Dislike/ Idag har jag haft en dålig dag för det känns som jag ska då migrän när som helst. Mitt huvud bara dunkar!! Och jag hann inte sola...
 
Like/ Hann shoppa lite idag i Västerås när Emil och Co. gick på Ikea! Dessutom ska jag och Therese till Kista Galleria imorgon och mysa och shoppa! Behöver verkligen det! 
 
Like/ På måndag ska jag börja träna igen och bli nyttigare igen. Gick super bra, tills man åkte på semester med släkten Strok, hehe. As taggad och det ska bli kul!
 
Dislike/ ...Men nelly krånglar fortfarande med mina träningstights jag reklamerat och jag kan inte bestämma mig vilka Nike Free Run jag ska köpa. Kanske hittar några imorgon? Behöver fick ja svarta till jobbet också!
 
Godnatt, hoppas ni haft en bra dag. 
 

Posted in: Vardag





Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.