Fashionjoint

Feathered lipstick

feathered lipstick ombre lips
Senaste trenden inom skönhet är "feathered lipstick", lite mörkare mot mitten och suddat ut mot läppkanterna. Så nu har ombre-trenden tagit sig till läpparna istället! Jag tror nog denna trenden kan bli riktigt snygg med ljusare färger, som den längst ut till höger. Men med för mörka nyanser kan det nog bli en svår look att få till.
 
Vad tycker ni, hiss eller diss?

Posted in: Mode





Skrivet av: Nina

nä de ser ut som vampyrer, men det kanske är meningen :)

2013-08-10 - 22:57:35


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.