Fashionjoint

NOISY MAY

Bildkälla: Google
 
Ni har väl inte missat VeroModas nya märke och kollektion ”Noisy May”? Den släpptes i butik/online för lite mer än en vecka sedan, lite med edge-style inspirerat. Jag tror att storlekarna som är små har rykt rätt snabbt. Men tänkte kika mig in på sidan nu och kolla. Nu ska jag snart iväg och jobba, vi hörs!

Posted in: Mode





Skrivet av: Ann-Christine

Bloglovin byte? :)

Svar: Javisst! Säg till när du lagt till mig :) med nr, så gör ja samma sak sen!
sanna hyvärinen

2013-04-25 - 12:31:56
Hemsida: http://annchristineagrens.blogg.se/
Skrivet av: Ann-Christine

Jag blev följare nummer 207. Säg gärna vilket nummer du blir! :)

2013-04-29 - 15:01:38
Hemsida: http://annchristineagrens.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.