Fashionjoint

Mina senaste inköp

Idag har jag och mamma åkt ner till Erikslund för att shoppa! Jag köpte mig lite underkläder osv, men även denna jacka! Som ni såg så bloggade jag om dessa igår och jag kunde inte hålla fingrarna i styr när jag såg denna. Så j*vla snygg på! Värdens kap! Så jag satt ihop en bild med alla mina senaaste köp.
 
Måste även tipsa om dessa underbara toffsar jag köpte på Nelly, dem heter Blax och dem går aldrig sönder och sitter bra och skonsamt i håret en hel dag. Det bästa är att den är transperant och att inga hårstrån följer med när man drar ut den. Kostar 69 kronor för 8 st.
 
Jacka - KappAhl / Vit stickad - KappAhl / Jeans shorts - BikBok / Blax och Ögonskugga - Nelly / Donut - Gina Tricot
 
Väs

Posted in: Shopping





Skrivet av: Jessica Högberg

Nice... man börjar bli lite shoppingsugen nu när solen kikar fram ibland=)

Svar: Ja absolut :) Håller med, men man blir less när snön kikar tillbaka igen och man måste fram med den varma jackan om och om igen haha. Hoppas det var sista gången med snö nu!!
sanna hyvärinen

2013-04-07 - 19:21:16
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.