Fashionjoint

27 dagar & min önskelista

julklappslista önskelista
Om mindre än en månad är det julafton. Och tiden går såå fort, det är nästan så jag inte hinner ta vara på de underbara stunderna tillsammans med nära & kära. Men ikväll blir det kvalitetstid med familjen och min älskling, vi har utmanat dem på lite kortspel.
 
Påtal om julen.. skriver ni önskelistor? Det gör jag fortfarande, mamma och pappa säger att jag måste.. haha, men jag tycker det bara är kul för då får jag klistra ihop allt som ett litet kollage.
 
Tryck på bilden för att se det i normal storlek.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Anna Sörlin

sv; så lite så :)
har börjat lite smått på min önskelista, känner nu att jag måste börja lägga ner mer energi på den för det är inte så länge kvar ändå ;) hehe yeeeeaaaaaaaah! JUL!

Svar: Hahaha skön :D Jaa, man vill ju få klar den i tid så föräldrarna får längre tid på sig & handla mer ;)
sanna hyvärinen

2012-11-27 - 22:55:25
Hemsida: http://www.annasorliin.blogg.se
Skrivet av: Anna Sörlin

sv; haha ja precis! så är det ju! :):):):):)

2012-12-01 - 14:51:19
Hemsida: http://www.annasorliin.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.